Zápis
z jednání ORM Plzeň
– sever konaného ve Všerubech 27. 9. 2010
********************************************************
Přítomni rada ORM: Jaroslav Frána, Kamil Hanus, Jan Suchý, Víťa Genttner, Milan Hamata, Tomáš Polcar, Kateřina Müllerová
Přítomni
rada POORM: Josef Sak, Jan Suchý, Lenka Palánová, Jan Pechát, Milan Hamata
Hosté: starosta SDH H. Bělá p.Václav Pešek, Klára Štaifová, Zdeňka Hodinová, Michal Palek
Program:
1. Dotace MŠMT
Čerpání dotací jednotlivých SDH bylo předáno starostkou OSH p. Alenou Foldovou k odsouhlasení VV
Vzhledem ke skutečnosti, že v letošním roce bylo méně kolektivů, které předložily vyúčtování dotace pro MTZ a VA SDH, bylo navrženo vedoucím ORM převést zbývajících finanční prostředky do oblasti MTZ OSH za účelem nákupu dvou kusů kladin pro disciplíny mladých hasičů. Návrh bude rovněž předložen do VV OSH. – Zajistí J.Frána.
Ze zbývající dotace MŠMT navrhuje ORM zakoupení 2 ks kladin (dětských) + jejich uskladnění ve Všerubech (uskladnění v zastřešeném prostoru)
2. Příprava
podzimního kola hry Plamen – Horní Bělá – 9.10. 2010
příprava v pátek 8. 10. 2010 - spolupracující členové z SDH Horní Bělá + J. Frána + J. Suchý
sobota – 9. 10. 2010
-
dojezd rozhodčích do 8:30
Pozvánky pro rozhodčí předá na OSH J. Frána. Distribuci pozvánek
(poštou) zajistí A. Foldová (po dohodě), na dostupné kontakty (elektronicky)
zajistí J. Frána
- dojezd soutěžících od 9:30 – dle startovní listiny na internetových stránkách OSH (umístění start. listiny na stránky zajistí bezodkladně J. Frána)
- předpoklad 50-60 startovních hlídek
- zdravotní zajištění akce (lékárnička) – T. Polcar
- občerstvení pro rozhodčí + várnice s čajem pro soutěžící zajistí T. Polcar
- vysílačky – zajistí J. Suchý (do budoucna sladění komunikace vysílaček SDH Ledce, Všeruby a Úněšov zajistí V. Genttner)
- fáborky na označení trati (igelitové) zajistí T. Polcar
- prezence – startovní průkazy zajistí A. Foldová (dle příslibu z podzimního aktivu vedoucích), desky na start. průkazy, desky pro rozhodčí a startovní čísla zajistí J. Frána
- start – materiálně (stůl, židle…) zajistí T. Polcar, personálně J. Frána
- sčítací komise – J. Frána
-
štafeta
požárních dvojic
-
hl. rozhodčí disciplíny – K. Hanus
-
praporky + stopky - OSH – zajistí J. Frána
-
stojany na hydranty - SDH Všeruby – zajistí J. Frána
-
ostatní potřebný materiál – SDH Horní Bělá – zajistí T.
Polcar
-
ZPV
- hl. rozhodčí disciplíny – L. Palánová (+ fotograf)
- pomocník hl. rozhodčího – V. Genttner
-
střelba ze
vzduchovky
-
vzduchovky – OSH – doporučeno vyzvednout s předstihem a vyzkoušet
– zajistí T. Polcar
-
dřevěné podpěry pod vzduchovky – OSH – přiveze Obora –
zajistí K. Müllerová
-
diabolky – zajistí T. Polcar (vyúčtuje OSH)
-
špalíky, podložky na ležení – zajistí T. Polcar
-
základy topografie
-
vše zajistí J. Frána (buzoly, mapy, topografické
značky)
-
uzlování
-
uzlovačky zajistí J. Frána,
-
proudnici + hadici zajistí T. Polcar
-
základy první
pomoci
-
trojcípé šátky, spínací špendlíky zajistí J. Frána
-
podložku na posazení „zraněného“ zajistí T. Polcar
-
požární ochrana
-
technické prostředky PO zajistí T. Polcar
-
grafické značky + obrázky zajistí J. Frána
-
překonání
překážky po vodorovném laně
-
lano + napínák zajistí J. Frána
3. Příprava
vyhodnocení poháru okresní odborné rady mládeže – 27. 11. 2010 Manětín
- písemnou žádost o bezplatné zapůjčení sálu od města Manětín zajistí J. Sak
-
pozvánky pro hosty – připraví L. Palánová, požádá o
distribuci A. Foldovou
-
oslovit vedoucí jednotlivých kolektivů, aby závazně
e-mailem do 9. 10. 2010 nahlásili počet a velikosti triček na slavnostní
vyřazení 15letých členů z kategorie dětí – rozeslání zajistí J. Sak
-
trofeje – případní dárci budou osloveni na jednání VV
(zajistí J. Frána, A. Foldová)
-
trička pro vítěze poháru, útoků, běhu na 60m/100m
s překážkami – poptávku po cenové nabídce zajistí L. Palánová, J. Suchý,
K. Müllerová,
-
trička pro hostesky (žlutá) uskladněna u J. Frány
-
fotografie a videa k videoprojekci zpracovává M.
Hamata, J. Sak – vítězové byli požádáni o dodání materiálů
-
poháry, medaile – zajistí L. Palánová, J. Sak
-
DJ+ komentátor akce (poptávku zajistí K. Hanus, J. Sak)
-
sestavení předběžného rozpočtu akce podle zkušenosti
z loňského ročníku
-
další podrobnosti – nástěnky, plachty na zatmění, raut,
limo pro děti, program….. bude podrobně projednáváno
při dalších jednáních
-
kalendáře MEDVĚDA SEVERÁKA – pracuje na nich B. Saková,
J. Sak. Bylo požádáno o dodání fotodokumentace.
4. Různé
- BÁL MEDVĚDA SEVERÁKA – pravděpodobný termín – 12. 3. 2011 / 19. 3. 2011
Diskuze o zajištění sálu a hudby pro tuto akci
- Tým - „Okresní rada mládeže“
- výborně reprezentoval okres na soutěži
„Jde
vo…“ ve Všerubech
– 25. 9. 2010. V požárním útoku dle pravidel hry Plamen získalo toto
družstvo krásné 3. místo (složení: J. Sak, K. Hanus, T. Polcar, M. Hanusová, J.
Suchý, J. Frána, K. Müllerová) časem 20,12 s.
ORM schvaluje
- přesun finančních prostředků MTZ a VA SDH do oblasti MTZ OSH
- využití dotace MŠMT k zakoupení 2 ks kladin a následné uskladnění ve Všerubech
- organizační zabezpečení podzimního kola hry Plamen
- termín slavnostního vyhodnocení seriálu soutěží „O pohár okresní odborné rady mládeže“
ORM ukládá
- všem členům ORM a PORM plnit úkoly dle jednotlivých bodů zápisu
Zapsala: K. Müllerová